T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ŞANLIURFA / BİRECİK - 11 Temmuz İlkokulu

Haberler

Şbt

ÖĞRETMENLERE YÖNELİK E-TWİNNİNG, ERASMUS VE TEKNOFEST BİLGİLENDİRME TOPLANTILARI YAPILDI.

 

ÇEVRİMİÇİ ZOOM ÜZERİNDEN  VE YÜZYÜZE ÖĞRETMENLERE YÖNELİK TEKNOFEST , E-TWİNNİNG EĞİTİMLERİ VERİLDİ.PROJELERDEN SORUMLU ÖĞRETMENLER SEÇİLDİ.

ÖĞRETMENİMİZ RAZİYE KALE İLÇEMİZDE YAPILAN ERASMUS EĞİTİMİNE KATILDI.

 

Şbt

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ KAPSAMINDA OKULUMUZDA EĞİTİMCİ-YAZAR BULUŞMALARINI GERÇEKLEŞTİRDİK.

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ KAPSAMINDA EĞİTİMCİ-YAZAR NEHİR YARAR,

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ KAPSAMINDA EĞİTİMCİ-YAZAR DÖNDÜ İÇÖZ,

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ KAPSAMINDA EĞİTİMCİ-YAZAR ZARİFE 

 

 

Şbt

'Birecik Okuyor Projesi' kapsamında Tiyatro etkinliğinde kendi kategorisinde dereceye girerek birinci olan 4-B sınıfı öğrencilerimizi ve emeği geçen öğretmenimizi tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.

Şbt

BİGEP PROJESİ KAPSAMINDA BİLGİLENDİRME SEMİNERLERİ VERİLDİ.

ÖZEL EĞİTİM SINIFI ÖĞRENCİLERİN VELİLERİNE YÖNELİK REHBERLİK ARAŞTIRMA MERKEZİ TARAFINDAN SEMİNER VERİLDİ.

ÖĞRETMEN VE İDARECİLERE YÖNELİK 2.DÖNEM BİGEP KAPSAMINDA TOPLANTI YAPILDI.

Şbt

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ KAPSAMINDA ;

ANLAT BAKALIM ETKİNLİĞİ YAPILDI.

DRAMA İLE ATASÖZÜ-DEYİM ANLATMA ETKİNLİĞİ YAPILDI.

ATASÖZÜ-DEYİM RESİMLEME ETKİNLİĞİ YAPILDI.

 

Şbt

Okulumuzda öğrencilerimizin okuduklarını anlamaları için okul yönetiminin koordinasyonunda, Rehberlik Hizmetleri Yürütme Komisyonu, sınıf-şube rehber öğretmenleri ve zümre öğretmenleri iş birliği ile gerçekleştirilen çalışmalar yapmaktayız. Okulumuzda öğrencilerimizin başarıyı artırma ve geliştirme projesi kapsamında her şubeye ve her sınıfa uygun hikaye kitapları seçilerek haftada bir gün belirlenen günlerde öğrencilerimizin okumuş olduğu hikaye kitaplarından sınav yapılmaktadır. Öğrencilerimiz böylelikle de sorumluluk duygusunu da geliştirmiş olacaklardır. Öğrencilerimiz her hafta düzenli kitap okuyarak da okuma alışkanlığı kazanmış olacak ve okuma alışkanlığına paralel olarak akademik başarılarına katkı sağlayacaktır. Kitap okuyarak da problem çözme becerileri de gelişmiş olacaktır.

Ock

11 TEMMUZ İLKOKULU 1. DÖNEM SONU FAALİYETLERİMİZLE ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİMİZ ÇOK EĞLENDİ.ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİMİZE İYİ TATİLLER DİLERİZ.

Ock

11 TEMMUZ İLKOKULU OLARAK BAŞARIYI İZLEME VE GELİŞTİRME PROJESİ KAPSAMINDA 1.DÖNEM YAPTIĞIMIZ ÇALIŞMALAR

Ock

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ KAPSAMINDA OKUL PANOLARIMIZ VE YAPILAN ETKİNLİKLER

Ock

 

İYEP, ilkokullarda yetiştirme programı anlamına gelir. 3.sınıflara devam eden,önceki eğitim öğretim yılları içinde çeşitli nedenlerle Türkçe ve Matematik dersi öğretim programlarında yer alan ve İYEP kapsamında belirlenen kazanımları yeterli düzeyde edinemeyen öğrencilerin bu kazanımlara ulaşmalarını sağlamak amacıyla geliştirilen bir programdır.

Okulumuzda BİGEP Projesi kapsamında İYEP kursunda Türkçe ve Matematik derslerinde kurs verilmektedir.

Ock

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ VE BAŞARIYI İZLEME VE GELİŞTİRME PROJESİ KAPSAMINDA ANAOKULU D, E VE F ŞUBESİ ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLÇEMİZDEKİ KÜTÜPHANEYE ZİYARETTE BULUNDULAR.365 ÖYKÜ KİTABINDAN 'KÜTÜPHANEDE BİR MASA' ÖYKÜ KİTABINI OKUDULAR.

Ock

Gelecek nesillere bırakılabileceğimiz yaşanabilir bir dünya için çevre bilincinin çocuklara aşılanması ve kazandırılması, Geri dönüşümün öneminin kavranması , Çevre düzenlemesi konusunda öğrencileri bilinçlendirmek, Geri dönüşüm bilinci oluşturarak evsel atıkların değerlendirilmesini sağlamak, Atıkların kaynağında ayrı ayrı toplanarak geri dönüşümünün sağlanması ve kaynağında ayrı toplama bilincinin oluşturulması, Her atığın çöp olmadığı ve bazı atıkların ekonomik değerinin bulunduğu düşüncesinin yaygınlaştırılması Öğrencilere sanatsal beceri kazandırmak, çevre bilinci oluşturmak, sıfır atık ve geri dönüşüm gibi kavramları uygulamalarla pekiştirip onların evrensel değerlere ulaşmasını sağlamak, Sanatsal etkinlikle öğrencilerin, yaratıcılık, hayal gücü, el becerisi gibi kazanımlarını desteklemek ve onları eğlendirerek çevreye ve insanlığa dair duyarlılıklarının geliştirebilmek amaçlanmıştır. Bulunduğumuz bu zamanda atıkların çoğalması; bilinçsizce doğaya, denizlere atılması bütün canlıların yaşamını tehlikeye atmaktadır. Bu atıkların doğada yok olması oldukça uzun zaman almakta, hatta bazı atıklar doğada yok olmamakla birlikte, aynı zamanda doğaya zarar vermektedir. Doğru geri dönüşüm bilinciyle çevrenin korunması, kaynakların israf edilmemesinin sürdürülebilirlik açısından çok büyük bir öneme sahip olduğu unutulmamalıdır. Kendimiz ve kendimizden sonraki kuşaklar için yaşanabilir bir dünya sağlayabilmemiz adına geri dönüşümü ve sürdürülebilir yaşamı, çocuklara küçük yaşlardan itibaren öğretmek ve alışkanlık haline getirmek gerekiyor. Okulumuzda bulunan geri dönüşüm kutuları sayesinde öğrenciler atık çöpleri hangi kutulara atacağı konusunda bilincinde olacaklardır. Geri dönüşüm ile çocuklar aynı zamanda hayal gücü ve el becerilerini geliştirebilir, sanatın ne kadar yararlı ve zevkli olduğunun bilincinde olurlar. Çocuklara çalışmalarının sonuçlarını görme heyecanını yaşatmak, projeyi daha geniş kitleye duyurmak ve katılımı artırmak amacıyla yapılan eserler için bir sergi açılması planlanmıştır.

Ara

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ KAPSAMINDA OKULUMUZDA YAPILAN PANO ÇALIŞMALARI VE ETKİNLİKLERİMİZ...

Ara

ŞANLIURFA VALİLİĞİMİZİN KOORDİNASYONUNDA HAYATA GEÇİRİLEN BİGEP(BAŞARIYI İZLEME VE GELİŞTİRME PROJESİ) KAPSAMINDA REHBER ÖĞRETMENLERİMİZ TARAFINDAN VELİLERE YÖNELİK BİLGİLENDİRME SEMİNERİ VERİLDİ. SEMİNERDE KURUM KÜLTÜRÜNDEN GÜZEL KONUŞMA VE İLETİŞİM BECERİLERİNDEN BAHSEDİLDİ.

TOPLANTIDA ALINAN KARARLAR DOĞRULTUSUNDA PROJE KAPSAMINDA ÖGRETMENLERİMİZ VELİ ZİYARETLERİNDE BULUNARAK ÖĞRENCİLERİMİZİN GELİŞİM SÜREÇLERİNİ YAKINDAN TAKİP ETTİLER. 

Ara

11 TEMMUZ İLKOKULU OLARAK TUTUM, YATIRIM VE TÜRK MALLARI HAFTASINI DOYA DOYA YAŞADIK. 

 

ÖĞRENCİLERİMİZ TUTUM, YATIRIM KELİMELERİNİN ANLAMLARINI KAVRADILAR VE YERLİ MALI KULLANIMLARININ ÖNEMİNİ PEKİŞTİRDİLER.